Ασφάλιση Γραφείου
Ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο γραφείου έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τις επιχειρήσεις από διάφορους κινδύνους και υποχρεώσεις που σχετίζονται με τη λειτουργία σε περιβάλλον γραφείου.
Τι καλύπτει
-
Περιουσία & Περιεχόμενα: Προστατεύει από ζημιές σε κτίρια γραφείων, έπιπλα, εξοπλισμό και άλλα περιουσιακά στοιχεία λόγω γεγονότων όπως πυρκαγιά, κλοπή ή φυσικές καταστροφές.
-
Κάλυψη Ευθύνης: Καλύπτει νομικές ευθύνες σε τρίτους που προκύπτουν από ατυχήματα ή τραυματισμούς στις εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων γλιστρημάτων και πτώσεων
-
Διακοπή Εργασιών: Παρέχει οικονομική υποστήριξη εάν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες διαταραχθούν λόγω καλυπτόμενων γεγονότων, συμβάλλοντας στην ανάκτηση χαμένων εσόδων και καλύπτοντας τρέχοντα εξόδα
-
Ευθύνη Εργοδότη: Καλύπτει κάθε ευθύνη σε σχέση με σωματική βλάβη που προκλήθηκε σε εργαζόμενο που προέκυψε από και κατά τη διάρκεια της απασχόλησης από τον Ασφαλισμένο στην Επιχείρηση